A Biburi webáruházban cookie-kat használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt. A webáruház használatával ezt elfogadod. Értem.
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

1. A termék kiválasztása
A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva található a termék fotója, ismertetője, ára.
A termékek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, mely visszavonásig érvényes. A feltüntetett árak forintban értendők. Az árváltoztatás jogát fenntartom, a módosítás a honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
Amennyiben minden gondosságom ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, például a termék általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 vagy 1 Ft-os árra, akkor nem vagyok köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlom a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától. Hibás áron történő ajánlattétel esetén, valamint a helyes árnak az Ön részéről történő elutasítása esetén sem jön létre szerződés közöttünk.
A termékfotókon látható kiegészítők nem részei a terméknek.

2. Kosárba helyezés, a kosár megtekintése
Válassza ki a webáruház kínálatából a megfelelő terméket és tegye be a kosárba. Ezt a nélkül teheti meg, hogy vásárlási vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés még nem minősül ajánlattételnek. Ezért javaslom, hogy egy terméket akkor is helyezzen kosárba, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket szeretné megvásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek a kiválasztott termékei; ezeket egy képernyőn megnézheti és összehasonlíthatja őket.
A kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig, vagyis a "Megrendelem" gomb megnyomásáig szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatók, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetők, illetve a termékszám megváltoztatható.
Amikor a kiválasztott terméket a kosárba teszi, egy külön ablak ugrik fel a „A kosárba sikeresen belekerült a következő termék:” szöveggel. A kosár ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Ha a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni vagy újabb terméket tenne a kosárba, kattintson a „Vissza a termékhez” gombra.

3. Vásárlói adatok megadása
Amennyiben nem kíván több terméket kiválasztani, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Itt megjelenik a kosár tartalma, illetve az Ön által kiválasztott termékek megvásárlása esetén a fizetendő teljes vételár. A „Szállítási mód” részben jelölje be, hogy a megrendelt terméket hogyan szeretné megkapni. A rendszer jelzi a kiszállítás díját, melyet Ön köteles megfizetni megrendelés esetén (18.000 forint a szállítás ingyenes).
Az „Adatok megadása” részben e-mail címét, teljes nevét, címét, telefonszámát tudja megadni. A rendszer automatikusan a „Számlázási cím” során megadott adatokat használja "Szállítási cím"-ként. Amennyiben eltérő címre kéri a szállítást, kérem, távolítsa el a pipát a "A szállítási cím megegyezik a számlázási címmel" szöveg elől.
A „Tovább” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Módosítás” gombra kattintva törölheti, javíthatja az eddig bevitt adatokat és visszaléphet a kosár tartalmához is.
A ”Megjegyzés” részben tetszőlegesen adhat meg további információt.

4. A rendelés véglegesítése
Ha kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az adatai helyesen szerepelnek, akkor a „Megrendelem” gombra kattintva zárhatja le a megrendelést.
Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy mint eladó jogosult vagyok az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárt és költséget Önre hárítani. Mint eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért a felelősségemet kizárom. Felhívom a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
A honlapon közölt információk nem minősülnek részemről a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. Az általános szerződési feltételek hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az én általam történő elfogadásával jön létre az ászf rendelkezései szerint.

5. A rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
A megrendeléseket gyorsan és precízen kezelem.
A megrendelésről automatikus visszaigazolás érkezik az Ön által megadott e-mail címre. 
Ha ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolom vissza, mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak az eladó e-mail címén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
Amennyiben rosszul töltötte ki a megrendelést és nem helyesen adta meg email címét, úgy a megrendelést sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudom.
Ha az automata visszaigazoló e-mail értesítés az adatait tévesen tartalmazza, úgy köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velem e-mail útján haladéktalanul közölni.
A visszaigazolás kizárólag a megrendelés kézhezvételét és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A megrendelt termékek értékesítésére vonatkozó szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a vevőt emailben tájékoztatom a teljesítésről, azaz a termékek fuvarozónak való átadásáról. Az ászf szerint megkötött szerződések nyelve a magyar nyelv.
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
Amennyiben a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudom az ászf szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb emailben értesítem a vevőt.
Amennyiben a vevő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért nem tartozom felelősséggel. Ebben az esetben a meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül emailben értesítem erről az érintett vevőt és felszólítom, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a vevő megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy a vevő a válaszlevéllel egyidejűleg átutalja az ismételt kézbesítés költségét. Amennyiben a felszólításra a vevő 5 munkanapon belül nem reagál vagy nem kéri az ismételt kézbesítést vagy nem fizeti meg a fenti határidőben a szükséges összeget, úgy a szállítási költségek levonása után haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül visszaküldöm a már megfizetett vételárat a vevő részére. Ez esetben nem tartozom további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé.

6. Fizetési és átvételi módok, díjak
A termékek árán kívül a vevőnek szállítási díjat kell fizetnie (18.000 forintot meghaladó vásárlási összeg felett a szállítás ingyenes).
Csomagolási költséget nem számítok fel.
A termékek árát a megrendelést követő e-mailben érkező automatikus válaszlevélben megadott számlaszámra kérem előre utalni.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
  > kedvezményezett neve: Meilinger Zita
  > kedvezményezett bankja: Raiffeisen Bank
​  > kedvezményezett számlaszáma: 12084003-01056978-00300003
​  > adószám: 79798411-1-42

Az utalás megérkeztét követő 2-5 munkanapon belül adom át a csomagküldő szolgálatnak.
Átvételi módok:
- a futárszolgálat az Ön által megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket, ahol azt helyben, személyesen veheti át; ezen szállítási mód díja bruttó 890 forint,
- a Foxpost csomagautomatába történő szállítás díja bruttó 650 forint; a Foxpost automatái bevásárlóközpontokban találhatók - kérje az Önhöz legközelebb eső bevásárlóközpontba a megrendelt terméke(ke)t és vegye át személyesen, rugalmasan a központ nyitvatartási idejében,
- személyes átvétel (e-mailben előre egyeztetett időpontban); átvételi hely: 1082 Budapest, Baross utca 47.
Külföldről történő megrendelést, sajnos, egyelőre nem tudok teljesíteni.
A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget is tartalmazó számlát.a termék(ek)kel együtt küldöm meg a vevő részére.
Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
Kérem, a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjen ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az ászf-ben szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt részemre bemutatja.